sobota, 3 czerwca 2017

KONKURS! Wygraj ksiażkę!

Niezmiernie miło mi poinformować, że jako przedstawiciel serwisu FCBTV.pl zorganizowałem konkurs, w którym do wygrania będzie książka.

W związku z dzisiejszym finałem Ligi Mistrzów, postanowiłem zorganizować konkurs, który polegać będzie na prawidłowym wytypowaniu wyniku spotkania wraz ze strzelcem pierwszej bramki.

Typować możecie na profilu FCBTV na Facebooku pod newsem o konkursie. Komentować można do momentu rozpoczęcia meczu (Sobota, 3 czerwca, godzina 20:45). Liczy się tylko pierwszy komentarz danej osoby, edytowane komentarze po rozpoczęciu spotkania nie będą brane pod uwagę.

Dla wygranego czeka książka Dariusza Tuzimka: ”Neymar. Czarodziej futbolu”. Sponsorem konkursu jest wydawnictwo Egmont.

PS. Na obrazku są książki, które dotarły do mnie właśnie na konkurs. W przyszłości czekają na Was jeszcze liczne konkursy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz