czwartek, 14 grudnia 2017

Ruszam z konkursem! Weź udział i wygraj książkę!

Niezmiernie miło mi poinformować, że zorganizowałem kolejny konkurs. Udział w nim mogą wziąć oczywiście wszyscy, choć główne zainteresowanie przypadnie pewnie na fanów Górnika Zabrze.

Dziś mamy 14 grudnia. To właśnie tego dnia w roku 1948 powstał Górnik Zabrze. Właśnie ta dzisiejsza data zainspirowała mnie do zorganizowania konkursu. Klub ma bowiem dziś 69-lecie powstania.

Do wygrania jest książka wydawnictwa Agora autorstwa Pawła Czado pt.: "Górnik Zabrze. Opowieść o Złotych Latach". Z autorem przeprowadziłem wywiad, który możecie przeczytać TUTAJ, zaś recenzję książki (a jest godna polecenia) spisałem TUTAJ.

Co do konkursu. Chciałbym zobaczyć jakich kibiców ma Górnik. Możecie wysyłać mi swoje zdjęcia w barwach klubu z Zabrza. Mogą być one ze stadionu, z domu, skądkolwiek. Chciałbym zobaczyć jakimi jesteście fanami i w jaki sposób kibicujecie. Forma oczywiście jest dowolna. Mogą być nie tylko zdjęcia, ale także filmiki.

Pewnie głównie grono odbiorców odnosić się będzie do fanów tego klubu, ale nie pogardzę oczywiście zdjęciami fanów innych zespołów (na przykład układowiczów) lub zwykłych kibiców z meczu z Górnikiem.

Konkurs potrwa do poniedziałku 18 grudnia. Czemu akurat tyle dni? Tego dnia Górnik zagra u siebie z Cracovią Kraków. Będzie to doskonała okazja na zrobienie zdjęcia wprost z trybun.

Materiały proszę wysyłać na adres mailowy: maciejszymanski1@wp.pl (w temacie proszę o wpisanie słowa KONKURS)
Na materiały czekam do poniedziałku 18 grudnia do godziny 23:59.
Zwycięzca zostanie poinformowały we wtorek 19 grudnia.
Najlepsze zdjęcia opublikuje na łamach bloga.
Mile widziane będzie udostępnienie posta o konkursie oraz polubienie fanpage SportBooks.pl

Zapraszam do zabawy! Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz