poniedziałek, 18 czerwca 2018

Drugi mundialowy konkurs!

Długo na kolejny konkurs dotyczący Mistrzostw Świata czekać nie musieliście. Jest Mundial, są książki, zatem są i liczne konkursy.

W każdym programie, radiu, telewizji, gazecie, wszędzie słychać tylko o Polsce. Polska, Polacy, mundial, pierwszy mecz itd. Czasem aż za dużo i przeraża mnie oczekiwanie naszych fanów.

No ale nie o tym ten artykuł. Dzięki współpracy z wydawnictwem RM mogę zorganizować kolejny konkurs z nagrodą.

Tym razem niech będzie chwila przerwy od kreatywnych konkursów i pobawimy się w typowanie wyników. Konkurs polega na prawidłowym wytypowaniu wyniku meczu Polska - Senegal. Można również wytypować strzelca pierwszej bramki, za co również przewiduję nagrodę.

Wspomnianą nagrodą będzie książka "Lewandowski. Najlepsze bramki". Miałem okazję napisać o niej kilka zdań TUTAJ.

Wynik i strzelca typujemy pod postem na Facebooku w komentarzu (KLIK). Typujemy tylko i wyłącznie do początku meczu. Późniejsze komentarze oraz te edytowane nie będą brane pod uwagę.

Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie i zachęcam do polubienia Fanpage bloga TUTAJ.

1 komentarz:

  1. W sumie jeśli odbywają się takie spotkania to ja wtedy raczej nie obstawiam meczy właśnie na pewniaków. Już nie raz miałam sytuację, że niestety ale nie udało mi się wygrać. W takiej sytuacji grając u bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie zdecydowanie najbardziej interesuje mnie obstawianie zespołów naszej polskiej ligi piłki nożnej.

    OdpowiedzUsuń