poniedziałek, 14 stycznia 2019

Konkurs rozstrzygnięty - wyniki

Kilka dni temu zorganizowałem konkurs i do wczorajszej niedzieli czekałem na odpowiedzi na zadane pytanie konkursowe.

Pytanie było proste i brzmiało: Czy chciałbyś/chciałabyś spotkać się z Kamilem Grosickim i dlaczego? Na brak odpowiedzi nie narzekałem i powiem szczerze spędziłem krótki ciekawy wieczór na czytaniu wszystkich odpowiedzi.

Odpowiedzi były zarówno krótkie, trzy zdaniowe oraz dłuższe wypowiedzi. Generalnie większość chwaliła Grosika za grę i charakter. Nie było żadnej odpowiedzi negatywnej.

Szczerze mówiąc najbardziej zaskoczyła mnie jedna odpowiedź. Była to odpowiedź w formie ułożonego wiersza. Ciekawa forma, której się nie spodziewałem i myślę, że wyróżnienie trafi w ręce autora.

Mam nadzieję, że użytkownik bbo557, a właściwie Pani Bożena nie będzie miała nic przeciwko jak opublikuję wiersz:

Kamil Grosicki to chłopak z ziemi polskiej,
Z dzielnicy Szczecina, znanej i swojskiej.
Ma już na swym koncie bramek niemało,
Bo z asyst i strzałów uczynił sztukę doskonałą.
Murawa, piłka i bramka to jego żywioły,
Ten sport umiłował od czasów szkoły.
To nasza duma, nasz Orzeł biało-czerwony,
Niech "turbo załącza" dopingiem niesiony!
A na spotkaniu chcę mu powiedzieć tak zwyczajnie,
Że na tle drużyny narodowej wypada genialnie!
Same pozytywne emocje w kibicach budzi,
Z nim piłka nożna jeszcze "wyjdzie na ludzi"!

Z Panią Bożeną skontaktuję się mailowo.

Chciałbym podziękować wszystkim za udział w konkursie. Odzew był spory, zatem obiecuję, że jeszcze w styczniu zorganizuje kolejny konkurs z kolejną książką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz