niedziela, 15 kwietnia 2018

Neymar. Multimilioner z Brazylii...

Jestem kibicem FC Barcelony od ponad dziesięciu lat i po transferze Neymara do PSG usunąłem większość jego gadżetów. Transfer zabolał. Zostawiłem jednak książkę "Neymar. Nadzieja Brazylii, przyszłość Barcelony". Wyższe okazało się przywiązanie do kolekcji piłkarskich książek.
Chodź od transferu minęło już pół roku, we mnie to non stop siedzi. Z obojętnością patrzyłem na wydanie drugiej części biografii Brazylijczyka przez Sine Qua Non. Mimo to postanowiłem mieć ją na półce. Może coś ciekawego doczytam, może nie, może jeszcze bardziej go znienawidzę, a może lektura sprawi, że będzie mi lepiej.

Tym sposobem dotarła do mnie wznowione i rozszerzone wydanie wspomnianej wyżej książki. Tym razem musiało zabraknąć "przyszłości Barcelony", została jednak Brazylia. SQN sprzedaje książkę pt.: "Neymar. Magik z Brazylii".

Autorem książki, oczywiście podobnie jak pierwszego wydania, jest niezwykle znany i ceniony Luca Caioli. Spod jego pióra wyszło wiele biografii znakomitych piłkarzy. SQN chyba też go ceni, ponieważ wiele z nich właśnie wydaje. Na swojej półce dzięki Sine Qua Non mam już siódmą książkę autorstwa Caioli (Ronaldo, Messi - również była rozszerzana, Zidane, Ronaldinho, Neymar).

Spora część lektury dotyczy dzieciństwa, czasów młodości, dojrzewania i czasów gdy stawał się coraz bardziej popularny. Dużo przeczytamy o jego talencie, ale także i religii. O jego ojcu, który również był zawodnikiem także znajdzie się kilka zdań.

Lekturę wzbogaca wiele wypowiedzi osób związanych ze światem piłkarza. Ponadto na końcu znajdziemy wywiad z nim samym, a właściwie kilka pytań zadanych po oficjalnym ogłoszeniu transferu do PSG. Wiele anegdot, ciekawostek, opowiadań i wkładka zdjęciowa. Książkę kończy rozdział "Neymar w liczbach" gdzie znajdziemy dokładne statystyki z kariery Brazylijczyka.

Jeśli ktoś nie posiada pierwszego wydania, książka jak najbardziej godna polecenia. Możecie ją zamówić już teraz za 24zł w księgarni LaBotiga TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz