poniedziałek, 30 stycznia 2017

Promocje Rebis na piłkarskie książki!

Na okres zimowego wypoczynku wydawnictwo Rebis proponuje kilka książek a atrakcyjnych cenach!

Wielką promocją, bo aż za 50% ceny można teraz dostać książkę "Liga Mistrzów. Magia futbolu" Romka Pawlaka. Jest to kolejna seria przygód Kacperka!

Zobacz TUTAJ opis książki i KUP ją. Moja recenzja dotycząca tej pozycji znajduje się TUTAJ. Zapraszam do czytania.

Warto dodać, że podobną promocją objęta została autobiografia Harry'ego Redknappa. Jej opis i możliwość kupna znajdziecie TUTAJ, zaś moją recenzję TUTAJ.

50% upustu dostaniecie również na tytuły:
Calcio! (KUP - OPIS, MOJA RECENZJA)

Zaś 60% na:
Arsenal. Jak powstawał nowoczesny superklub  (KUP - OPIS, MOJA RECENZJA)
Straszliwie sam. Mój dziennik (KUP - OPIS, MOJA RECENZJA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz