piątek, 10 marca 2017

Historia Barcy. Życie, pasja, ludzie

FC Barcelona pokonując PSG uświadomiła całemu światu, że nie istnieją rzeczy niemożliwe. To sie stało na prawdę. Dokonał się cud. Jako kibic Barcelony mogę śmiało stwierdzić, że o tej historii będę opowiadał dzieciom i wnukom.

Przy tej okazji pragnę polecić książkę o historii FC Barcelony. Na jej okładce znajdują się imiona, nazwiska i miejscowości fanów (w tym oczywiście moje). Zachęcam do mojej recenzji pozycji "Barca. Życie, pasja, ludzie".

Godna polecenia jest także najnowsza "Złota Dekada", w której recenzji (KLIK), pisałem, że sam byłem świadkiem niektórych wydarzeń, a także oficjalna książka Iniesty (KLIK), w recenzji której opisałem jak łatwo zdobyć autograf.

W dziale RECENZJE, znajdziecie także wiele innych pozycji dotyczących FC Barcelony i jej piłkarzy. Nie tylko dla dorosłych, ale także dla najmłodszych.

Teraz wszystkie pozycje są już w przecenach, zatem polecam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz