sobota, 9 marca 2019

Nowa wersja Messiego od Burdy

Dzięki współpracy z wydawnictwem Burda trafiła do mnie książka Yvette Żółtowskiej - Darska pt.: "Messi. Chłopiec, który stał się piłkarską legendą". Nad tą książką mój blog objął także patronat medialny, zatem niezmiernie mi miło.


"Nowe zdjęcia,nowa grafika, nowe rozdziały, ale autorka ta sama" - tak pisała na swoim Facebooku Pani Yvette. No i jest to prawdą, ponieważ jest to nowa odsłona biografii Leo Messiego dla dzieci.

Autorka niezwykle znana i bardzo doświadczona. Jej książki przetłumaczono dotąd aż na 11 języków. Wszystkie z nich udało mi się otrzymać, a kilka słów o każdej prezentuje poniżej.
Cristiano Ronaldo. Chłopiec, który wiedział, czego chce
Leo Messi. Mały chłopiec, który stał się wielkim piłkarzem
Ibra. Chłopiec, który odnalazł własną drogę
Neymar. Chłopiec, który urodził się, by grać w piłkę
Pazdan. Chłopak, który gra całym sercem 
Szczęsny. Chłopak, który odważył się być bramkarzem 

Książka została ponadto wzbogacona o wiele dodatkowych zdjęć. Fotografie dotyczą nawet prywatnej strony życia piłkarza Barcelony.

O poprzedniej wersji książki Messiego pisałem TUTAJ. Ta nowa oprócz nowej, ciekawszej okładki zawiera wzbogacone, bardziej rozbudowane rozdziały oraz kilka zupełnie nowych. Dla kogoś kto nie ma pierwszej odsłony jest to zatem pozycja obowiązkowa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz