wtorek, 21 kwietnia 2020

Turecka wersja Messiego

Książka "Messi. Mały chłopiec, który stał się wielkim piłkarzem" wydana przez wydawnictwo Egmont w 2014 roku doczekała się przekładu na kolejny język.

Warto zaznaczyć, że książka Pani Yvette Żółtowska - Darska została już przetłumaczona na takie języki jak chorwacki, słoweński, bułgarski, czeski, węgierski, estoński, litewski czy nawet południowokoreański, co na pewno jest sporym sukcesem.

O ukazaniu się wersji Tureckiej dowiedziałem się z Facebooka autorki, która pochwaliła się fotografią książki, którą otrzymała.

Dowiedziałem się, że prawa autorskie zostały kupione jakiś czas temu. Szukając szczegółów otrzymałem informacje od wydawnictwa Egmont, że ich licencja na tą książkę wygasła. Wiemy zaś, ze wznowienie jej wydało wydawnictwo Burda. Tam zaś poinformowano mnie, ze nie przez nich to przechodziło. Dodam także, że przez autorkę również nie.

Więcej o wspomnianej biografii Leo dowiecie się TUTAJ. O swoich planach na rok 2020 autorka opowiedziała mi już wcześniej: KLIK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz