wtorek, 16 marca 2021

Autobiografia Rodmana w wulgarnej statystyce

Wczoraj pisałem kilka słów o autobiografii Dennisa Rodmana pt.: "Powinienem być już martwy". Dziś również chcę się przyjrzeć tej książce, ale już nieco pod innym kątem niż zazwyczaj to robię.

Tym razem chodzi mi o przekleństwa i brzydkie wyrazy, których w książce takiego człowieka prowadzącego taki styl życia oczywiście nie brakuje. Znajdziemy tu chyba każdy wulgaryzm w każdej możliwej odmianie.

Lektura pełna jest przekleństw i powiem szczerze, szkoda że nie liczyłem też stron bez wulgaryzmów. Ciężko jest znaleźć taką stronę, można je policzyć na palcach jednej ręki. No może dwóch.

Książkę zatem czytałem mając cały czas długopis w ręku i notując sobie statystykę, którą teraz chcę się z Wami podzielić. Czemu? Sam nie wiem. Po prostu takie coś przyszło mi do głowy, ale gdzieś wcześniej już coś podobnego widziałem. Nie wiem czy nie przypadkiem u Piotrka Stokłosy na jego blogu.

Tak czy inaczej prezentuje się to następująco. Kolejność przypadkowa.

Oczojebne: 1
Fiuta/fiucie: 3
Kutas: 1
Chuj/chujowo: 2
Cholera: 1
Dziwkami: 1
Suka/Suki/Suko: 9
Zdzira: 4
Kurwa (jako kobieta): 3
Kurestwo/kurestwo: 2
Kurde: 3
Zajebista/Zajebiście: 19
Skurwysyn: 6
Skurwiel/Skurwieli: 17
Dupa/dupie/dupsko/tyłek: 65
Gówno/gówna/gównianie: 39
Wkurwiony/wkurwiłem: 3
Pierdziele: 7
Pierdzielić/wypierdzielić: 3
Pieprz/pieprzony/pieprzyć/spieprzyć/pieprzone: 50
Wyjebany: 1
Najebany: 1
Napierdolony: 2
Pojebało: 2
Zjebać/zjebanych: 7
Przejebane: 5
Wypierdalaj: 2
Rozpierdolony: 2
Opierdalać/przypierdalać: 3
Pierdol/pierdoli/pierdolić: 13
Pierdolone/pierdolona/popierdolone/popierdolona: 33
Rozpierdolił: 1
Pojeb: 1
Zjebałem: 1
Opierdalał: 1
Pierdolca: 3
Kurwa: 40

Dość sporo jak widać, łącznie jest ich 357. Książka liczy (samego tekstu) 338 stron.

Recenzje przeczytacie TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz