czwartek, 15 lutego 2018

Wybrano Sportowe Książki Roku 2017

Do 31 stycznia trwało głosowanie na Najlepszą Sportową Książkę Roku 2017, o czym informowałem TUTAJ. Wreszcie poznaliśmy już wyniki tego plebiscytu.

Pod uwagę brano aż 91 tytułów sportowych książek. Głosowali eksperci - dziennikarze sportowi i przedstawiciele branży oraz czytelnicy.

Laureatów Plebiscytu wybrano z kilku różnych kategorii - piłka nożna, biografie, historia, góry i poradniki. Ponadto wybrano także najlepszą polską oraz zagraniczną lekturę według czytelników.

Wyniki przedstawiają się następująco:

NAJLEPSZA KSIĄŻKA PIŁKARSKA oraz NAJLEPSZA KSIĄŻKA HISTORYCZNA:
Paweł Czado – „Górnik Zabrze. Opowieść o złotych latach”

NAJLEPSZA BIOGRAFIA:
Grzegorz Tkaczyk, Dariusz Faron, Wojciech Demusiak – „Niedokończona gra”

NAJLEPSZA KSIĄŻKA GÓRSKA:
Adam Bielecki, Dominik Szczepański – „Spod zamarzniętych powiek”

NAJLEPSZY PORADNIK:
Marta Hennig – Codziennie fit!

NAJLEPSZA KSIĄŻKA POLSKA WEDŁUG CZYTELNIKÓW:
Piotr Bąk – „Arkadiusz Gołaś. Przerwana podróż”

NAJLEPSZA KSIĄŻKA ZAGRANICZNA WEDŁUG CZYTELNIKÓW:
Amy Lawrence – „Niezwyciężeni. Arsenal w sezonie, który przeszedł do historii futbolu”

Książkę o Kanonierach miałem przyjemność przeczytać i zrecenzować TUTAJ, zaś o Górniku Zabrze TUTAJ. Ponadto jeśli chodzi o najlepszą książkę piłkarską i historyczną, miałem okazję przeprowadzić wywiad z jej autorem - KLIK oraz zorganizować specjalny konkurs dla fanów i czytelników - WYNIKI.

1 komentarz:

  1. Jestem zainteresowany obecnie książką o Capoerze ... Fascynująca była publikacja Mas Oyamy, największą moją pasją sportową w dzieciństwie była piłka nożna ...

    OdpowiedzUsuń