sobota, 5 września 2020

Messi G.O.A.T

Jedną z najnowszych książek wydanych przez wydawnictwo Sine Qua Non jest pozycja pt.: "Messi G.O.A.T" autorstwa katalońskiego pisarza i publicysty Jordi Pinti'ego - kibica Barcy. Wydana została w ramach SQN Originals.

Otrzymałem ją akurat w czasie gdy mówi się o odejściu Argentyńczyka. Mimo iż na początku trochę się przeraziłem, raczej zachowywałem zimną krew i tłumaczyłem sobie, że mój kapitan nie odejdzie. Nie w ten sposób. Nie teraz. Czas, aby z klubu odszedł Bartomeu. Najlepiej jak najszybciej. Wiedziałem, że nie odejdzie. Gdy zaczytałem czytać oficjalnie podano, że zostaje. Kamień z serca. Jeszcze przynajmniej rok oglądania go i podziwiania w bordowo - granatowej koszulce.

W swojej kolekcji mam siedem książek o Leo Messim. Jego karierę śledzę niemal od początku. Cóż mogłoby mnie jeszcze zaskoczyć? Czego nie wiem? Po co kolejna książka? Może nie było w niej wielu rzeczy o których nie wiedziałem, ale mimo wszystko była zupełnie inna niż zwykłe biografie.

G.O.A.T.
Messi koza? Nie ma co sięgać do mitologi, do hinduizmu, do Aten i Zeusa i na siłę szukać znaczenia tego zwierzęcia.
KOZA(k)? Odważny, najlepszy, fajny, wysoko się ceniący, silny, sztos. Może i tak, coś na pewno w tym jest.
The best! I to na pewno na tym opiera się tytuł. Po prostu z angielskiego The Greatest of All Time czyli najlepszy w historii.

Bardzo fajna książka, lekka, hołd dla geniuszu Leo. Szybko i sprawnie się czyta, na jedno popołudnie. Jak to było już gdzieś przytaczane w przypadku innej książki: "czytana bez ani jednego pit stopu".

Ponadto wydana bardzo atrakcyjnie - w twardej okładce, w limitowanej serii SQN Originals. Pięknie się prezentująca i obowiązkowa dla fanów Dumy Katalonii.

Książkę "Messi G.O.A.T" możecie kupić na LaBotiga.pl za niecałe 35 zł wraz z gratisową zakładką (KLIK). Dostępna jest również w pakiecie z kubkiem TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz