niedziela, 29 listopada 2020

Yvette Żółtowska-Darska w SQN!

Pani Yvette Żółtowska-Darska - autorka wielu piłkarskich książek dla dzieci i młodzieży rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Sine Qua Non. Taką informacje podaje oficjalna strona wydawnictwa.

Dla autorki będzie to współpraca z trzecim wydawnictwem. Wcześniej współpracowała z Egmont Polska oraz Burda Książki. Czemu akurat SQN?

- "To jest wydawnictwo, które śledzę, odkąd powstało 10 lat temu, i któremu bardzo kibicuję. W mojej domowej bibliotece najwięcej miejsca zajmują właśnie książki SQN. O piłce nożnej kupiłam chyba wszystkie pozycje tego wydawcy. Niektóre z nich, jak „Ja, Ibra” Zlatana Ibrahimovicia czy „Myślę, wiec gram” Andrei Pirlo, to mój prywatny, absolutny top biografii sportowych. Dlatego zawsze chciałam wydać w SQN książkę".

Od kiedy trwały rozmowy dotyczące współpracy?

- "Rozmowy o współpracy zaczęliśmy dość dawno, ale byłam związana kilkuletnim kontraktem z innym wydawcą. Gdy on wygasł, mogę ponownie wybierać wydawcę. I tak oto mamy „transfer” moich piłkarskich biografii do SQN".

Patrząc na dotychczasowe jedenaście wydanych książek na pewno możemy liczyć na owocną współpracę. Co zatem w planach na najbliższy czas?

- "W planach mam wyjście poza tematykę sportową. Biografie piłkarskie wymyśliłam dla syna. Siedem lat temu trenował piłkę, grał w Fifę i zbierał karty z piłkarzami. Choć nadal gra w Fifę, nie trenuje już piłki, tylko tenis i MMA. Ma nowe zainteresowania typowe dla nastolatków i teraz to one dają mi inspirację. Jednak z książek piłkarskich nie zrezygnuję. Kocham tę dyscyplinę sportu. Emocje w futbolu są unikalne. A że tyle się tutaj dzieje, zawsze znajdę ciekawy temat na książkę".

A o najbliższej nowości, która pojawi się już na początku grudnia poinformuje w dniu jutrzejszym.

W mojej biblioteczce znajdują się wszystkie książki autorki. Przeczytacie o nich poniżej:
Ibra. Chłopiec, który odnalazł własną drogę
Cristiano Ronaldo. Chłopiec, który wiedział, czego chce
Leo Messi. Mały chłopiec, który stał się wielkim piłkarzem
Leo Messi. Historia chłopca, który stał się legendą
Neymar. Chłopiec, który urodził się, by grać w piłkę
Leo Messi. Historia chłopca, który stał się legendą
Grosicki. Chłopak, który wziął los w swoje ręce
Szczęsny. Chłopak, który odważył się być bramkarzem 
Pazdan. Chłopak, który gra całym sercem 
Po prostu futbol
Lewandowski. Chłopak, który zachwycił świat


źródło: własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz