piątek, 20 sierpnia 2021

Anonimowo o kolarstwie

Na chwilkę zrobiłem sobie przerwę od książek piłkarskich i wybrałem książkę, która prezentuje niezwykle odległy dla mnie temat, a mianowicie kolarstwo. W moje ręce trafiła autobiografia anonimowego kolarza. 

Nigdy zbytnio nie interesowałem się kolarstwem. Gdy zdarzyło mi się oglądać jakiś tour, przeważnie skończył się drzemką. Kolarzy mogę wymienić co najwyżej kilku i pewnie starczyłoby mi do tego palców u jednej ręki.

Mimo to chętnie sięgnąłem po pozycję anonimowego czynnego jeszcze kolarza, który opowiada o prawdziwym życiu w zawodowym peletonie. 

Jest to moja pierwsza książka o kolarstwie, ale nie pierwsza anonimowa. Wcześniej wychodziły już takie pozycje jak Futbol obnażony (pierwsza i druga część), Agent czy Fanatycy.

Pozycja prezentująca nie tylko życie kolarza w peletonie, ale także relacje z mediami, sponsorami, ludźmi z biura, mechanikami czy kapitanami. O każdym z nich znajdziemy wiele ciekawych rzeczy. Ponadto dowiemy się jak wygląda życie męża i ojca poza domem.

Wiele kilometrów od domu, godziny spędzone na rowerze, rozłąka z najbliższymi. Również nie rzadko ciężka praca i wielka presja. 

Na koniec w zasadzie ciekawostka, bo spojrzenie żony kolarza, która opowiada jak to jest być niemal cały rok sama w domu. Jak to jest martwić się o męża, któremu tak naprawdę może się wiele przydarzyć. Ciekawe spojrzenie z innej perspektywy.

Czemu autor się nie podpisał? Pewnie byłby już skończony. Przeczytajcie sami, a się dowiecie!

"Anonimowy kolarz. Prawdziwe życie w zawodowym peletonie" znajdziecie na LaBotiga.pl w wersji ELEKTRONICZNEJ i PAPIEROWEJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz