czwartek, 22 czerwca 2017

Wyniki konkursu na recenzję

Wydawnictwo Sine Qua Non zakończyło już konkurs na najbardziej pomocną recenzję książki, o którym informowałem TUTAJ. Ogłoszono już także zwycięzcę, a nawet rozdano nagrody pocieszenia.


Najoryginalniejsza i najbardziej pomocna opinia, jak się okazuje była autorstwem użytkownika Mateusza Ługowskiego, który zgarnął nagrodę główna w postaci wybranej książki i modelu stadionu w 3D.

Jedna z dwóch nagród pocieszenia w postaci bonu na zakupy trafiła w moje ręce. W ramach konkursu wysłałem do wydawnictwa dwanaście swoich recenzji. Były to (Klikając możecie je przeczytać):

W konkursie, jak wspomniał mi organizator, brano pod uwagę grubo ponad 100 recenzji. W ramach nagrody pocieszenia dostałem także informacje, że nie jedna z moich została wyróżniona, ale większość była bardzo dobra i stąd nagroda.

Wszystkie moje recenzje możecie zobaczyć TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz