czwartek, 13 września 2018

SportBooks.pl: Konkurs z książkowymi nagrodami!

Bynajmniej u mnie w mieście deszcz sączy od paru godzin, w domu nic wielkiego do roboty, wreszcie więcej wolnego czasu na książki. Czytając jedną z nich wpadłem na pomysł zorganizowania konkursu.


Tym samym właśnie przemieniłem pomysł w czyn i na blogu organizuje kolejny konkurs w którym do wygrania będzie (jakże by inaczej), książka. A w sumie nawet i dwie!

Tym razem poprosiłbym Was o wysyłanie mi zdjęć, które pokazują jak kochacie książki i jak czytacie. Czytać można przecież wszędzie i zawsze. W różnych miejscach i o każdej porze. Miło będzie jeśli będą to książki piłkarskie bądź sportowe, ale nie jest to warunek konieczny.

Każdy użytkownik może wysłać maks dwa zdjęcia. Poprosiłbym o wysyłkę na maila: maciejszymanski1@wp.pl w temacie wpisując KONKURS.

Konkurs potrwa do soboty 22 września. Wówczas opublikuję zwycięskie zdjęcia i poinformuje zwycięzców o nagrodzie.

Postaram się nagrodzić dwie osoby. Jeśli jednak będzie więcej ciekawych zdjęć, wówczas i trzecia osoba zostanie nagrodzona. A do wygrania mam tym razem takie książki jak: "Triki gwiazd futbolu" Pawła Skóry, wydawnictwa Pascal oraz "Piszczek. To co na prawdę jest ważne" Jarosława Kaczmarka z wydawnictwa Egmont.

Przy okazji dodam, że z każdym z tych autorów przeprowadziłem wywiad. Z Pawłem znajdziecie go TUTAJ, zaś z Jarosławem TUTAJ. Resztę moich wywiadów przeczytacie TUTAJ.

Oczywiście zachęcam także do polubienia fanpage (KLIK) i udostępnienia posta z konkursem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz