środa, 26 sierpnia 2020

O autobiografii Podolskiego słów kilka

Ostatnimi czasy udało mi się kupić autobiografię Lukasa Podolskiego pt.: "Nie poddawaj się. Dlaczego talent to zaledwie początek". Wydana została w 2014 roku przez wydawnictwo Ole.

Miałem ostatnio nieco wolnego czasu i wreszcie do niej usiadłem. Nie będzie to jednak recenzja, ale po prostu parę słów do tych, którzy może jeszcze kiedyś będą zastanawiali się nad jej kupnem. Cena dość tania jak na tę książkę.

Kupiłem ją, ponieważ musiała mi umknąć gdy była wydawana, a był to rok 2014. Kupując jednak wspiera się fundację Lukasa Podolskiego, więc grosze te chociaż w jakiś pozytywny sposób zostały wykorzystane.

Autobiografia, choć jest w niej sporo wypowiedzi rodziny, przyjaciół i innych osób ze środowiska piłkarskiego będących blisko zawodnika.

Ponadto co jakiś czas wstawki z historiami biedniejszych dzieci z niemieckiej fundacji Die Arche. Wzięły one zatem udział w powstawaniu książki i dzieliły się swoimi przeżyciami.

Ogólnie dość ciekawa zawierająca wiele anegdot i historii zarówno z boisk jak i z szatni. Więcej jednak o życiu, podejmowaniu decyzji czy wsparciu trenerów i rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz