sobota, 27 marca 2021

Małgorzata Glinka-Mogentale wyda autobiografię

Bardzo dobra wiadomość dla wszystkich fanów siatkówki kobiet nadciąga od samej Małgorzaty Glinki - Mogentale, która poinformowała, że zaczęła pracę nad swoją autobiografią.

- "Chcę się pochwalić i podzielić informacją, że jestem w trakcie pisania książki. Mam nadzieję, że spełni Wasze oczekiwania"
- mówi jedna z najlepszych polskich siatkarek.

Autobiografia ma mieć swoja premierę dopiero w 2022 roku. Pojawi się nakładem wydawnictwa Sine Qua Non. Siatkarka współpracować będzie z Kamilem Składowskim - autorem biografii Andrei Anastasiego.

- "Długo myślałam, czy napisać taką książkę. Uznałam, że moja kariera była na tyle interesująca, że warto się nią pochwalić. Chcę pokazać Wam jak wygląda droga do sukcesu. Chcę pokazać kim jestem, kim byłam i co przeżyłam"
- dodaje.

źródło: Tauronliga.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz