wtorek, 19 grudnia 2017

Konkurs rozstrzygnięty! Znamy zwycięzcę!

Do północy czekałem na zdjęcia konkursowe, po czym mogę wreszcie ogłosić zakończenie konkursu i poinformować o jego wynikach, a także wyłonić zwycięzce, co łatwe nie było.

Najpierw chciałbym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do jego zorganizowania. Przede wszystkim wydawnictwu Agora za przesłanie egzemplarza konkursowego, autorowi oraz przedstawicielom fanpage "Tylko Górnik Zabrze" za opublikowanie informacji o konkursie.

Dziękuje także wszystkim, którzy zdecydowali się na wzięcie udziału w konkursie i wysłali mi swoje zdjęcia. Dostałem ich mnóstwo i na prawdę fajnie było je oglądać. Warto było zorganizować konkurs i niezwykle ciężko było mi wybrać zwycięzcę.

Otrzymałem wiele ciekawych i fascynujących zdjęć, zarówno z domu, podwórka, trybun czy spod stadionu, z szalikami, flagami, czapeczkami a nawet wymalowanymi twarzami. Zdjęcia zarówno młodych kibiców jak i starszych. Fotografie pamiątkowe i kolekcjonerskie.

Ostatecznie po długim czasie wpatrywania się w fotografie na zwycięzcę konkursu wybrałem... Pana Dariusza!
Pan Dariusz kibicem Górnika jest od sezonu 1985/1986, zatem jego miłość i pasja trwają ponad 30 lat. Z wysokości trybun oglądał potyczki z Realem, Rangersami i Juventusem. Na koszulce jak widzicie podpisy członków drużyny. Szacunek Panie Dariuszu i gratuluję wygranej!





Pozostałym również gratuluje. Nie załamujcie się, wszystkie zdjęcia były na prawdę cudowne. Na pewno jeszcze wiele konkursów przed Wami. A już teraz informuje krótko o kolejnym konkursie! Polubcie śledźcie fanpage! To jeszcze w tym tygodniu!


Zobacz także:
Wywiad z autorem książki „Górnik Zabrze. Opowieść o Złotych latach” (KLIK), który przeprowadziłem przed konkursem oraz przeczytaj moją recenzje tej książki (KLIK).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz