czwartek, 13 lutego 2020

Paweł Czado napisał kolejną książkę

Dziennikarz Gazety Wyborczej i pasjonat śląskiej piłki nożnej napisał historię kolejnego klubu piłkarskiego z tego regionu. Tym razem ukaże się książka na stulecie klubu Szombierki Bytom.


Już jakiś czas temu autor informował na Facebooku o projekcie okładki i tytule. Teraz prace są już na ostatniej prostej. W książce znajdziemy wiele opowiadań, anegdot, starych fotografii oraz statystyk.

- "Z radością informuje, że napisałem książkę o Szombierkach Bytom. Kilka razy szczęka mi opadała. Jestem zachwycony, że poznacie tą historię" - pisał dziennikarz.

Wczoraj na Twitterze pojawiło się zdjęcie Pana Pawła z prezesem Szombierek oraz podpis:
- "Z Tomaszem Buczykiem, prezesem Szombierek z uśmiechem informujemy, że książka "Zieloni" o tym niezwykłym klubie jest coraz bliżej ukazania się. Skład grzeje motory. Jeszcze trochę cierpliwości :) ."

Paweł Czado ma na swoim koncie między innymi bardzo dobrą książkę o Górniku Zabrze, o której pisałem TUTAJ. Jakiś czas temu udało mi się również przeprowadzić z nim wywiad, który znajdziecie TUTAJ.

źródło: Twitter/Facebook/Bytomski.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz