sobota, 19 grudnia 2020

Yvette: "Uwielbiam Zlatana" (cz.4)

Yvette Zoltowska-Darska w ostatnich dniach dość aktywnie opisuje swoje wspomnienia związane z pisaniem książek. Prawda jest taka, że rzeczywiście jest co wspominać i o czym pisać. 

Przed nami czwarta część wspomnień. Tym razem na plan wysuwa się książka Zlatana Ibrahimovicia, którego autorka jest fanką. Była to jej trzecia napisana biografia.

"TO BYŁ ROK. Jesienią 2015 r. ukazał się „IBRA. Chłopak, który odnalazł własną drogę”, a ja na Gwiazdkę miałam aż... 3 książki na TOPCE EMPIKU. Niedługo potem „IBRA” został wydany PO SZWEDZKU! Ci, którzy mnie dobrze znają, wiedzą, że totalnie, bezbrzeżnie, monumentalnie UWIELBIAM ZLATANA. Dla Niego poleciałam wtedy do Malmö, gdzie odwiedziłam miejsca z Nim związane . Dzielnica Zlatana, Rosengärd i wiadukt ze słynnym cytatem: „Można zabrać człowieka z Rosengärd, ale nie można zabrać Rosengärd z człowieka”? Proszę bardzo. Widziałam na własne oczy. Podobnie jak zęby Zalatana na mozaice. "

Zapraszam także do przeczytania PIERWSZEJ, DRUGIEJ oraz TRZECIEJ części. Dostępna jest także krótka GALERIA z Malmo. Poniżej zaś recenzje książek autorki. 

Ibra. Chłopiec, który odnalazł własną drogę
Cristiano Ronaldo. Chłopiec, który wiedział, czego chce
Leo Messi. Mały chłopiec, który stał się wielkim piłkarzem
Leo Messi. Historia chłopca, który stał się legendą
Neymar. Chłopiec, który urodził się, by grać w piłkę
Leo Messi. Historia chłopca, który stał się legendą
Grosicki. Chłopak, który wziął los w swoje ręce
Szczęsny. Chłopak, który odważył się być bramkarzem 
Pazdan. Chłopak, który gra całym sercem 
Po prostu futbol
Lewandowski. Chłopak, który zachwycił świat
Zapowiedź nowej wersji biografii Ronaldo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz